رفتن به محتوای اصلی
به خشکشویی واش تاش خوش آمدید
خشکشویی لباس

خشکشویی لباس با توجه به اهمیت آن یکی از مهم ترین خدمات مجموعه واش تاش می باشد. این روش که امروزه بسیار پر طرفدار شده، همان‌‌طور که از نامش پیدا است فرآیند شستشوی لباس بدون آب است. ‌این مجموعه  با داشتن تجهیزات و آشنایی با انواع مواد شوینده و لکه بری می‌توانند ‌لباس‌های شما را تمیز و و ضدعفونی کنند. لازم نیست نگران مرتب ‌سازی لباس‌ها براساس رنگ، لکه‌ها یا مقدار مواد شوینده باشید، و اطمینان حاصل کنید که تمیز و با کیفیت به شما باز می‌گردند. این مجموعه با تجربه بالا، این خدمات را با بالاترین کیفیت و بدون هیچگونه تغییری در رنگ، اندازه و کیفیت لباس ها انجام می دهد.  

چرا باید از خشکشویی لباس استفاده کنیم؟

حتما بارها برایتان پیش آمده که در خانه تلاش کردید تا لکه لباس خود را از بین ببرید. یا به دلیل ریختن بنزین، چسبیدن کیثیفی ها و… اقدام به شستشوی آن ها نموده اید. اما مهم ترین و اصلی ترین نگرانی هنگام شستشو مربوطه به عدم آسیب به لباس و عدم تغییر رنگ و اندازه آن م شود. اتفاقی که در اکثر اوقات اتفاق می افتد. چرا که در روش های خانگی آب عامل اصلی برای شستشو لباس ها است. که مهم ترین دلیل تغییر اندازه و کاهش کیفیت لباس نیز می باشد. اما اگر از خدمات این مرکز شستشو بهره ببرید، این کار بدون استفاده از روش های مرسوم و با کمکا دستگاه های مخصوص این کار را بریتان انجام می شود. پس اگر می خواهید از کیفیت بالا و طول عمر لباس خود لذت ببرید کار شستشو را به ما بسپارید. 

مزایای خشکشویی لباس 

نحوه شستشوی لباس به گونه ای است که مزایا زیادی برای لباس شما خواهد داشت. اغلب افراد جهت شستشو لباس خود از روش های معمولی یعنی همان شستشو با آب لباس های خود را می شویند. مولکول های آب به دلیل قطبی بودن به تار و پود پارچه نفوذ کرده و در طی مدت زمان طولانی لباس های شما آسیب خواهد دید.اگر دقت کرده باشید بسیاری از لباس های شما پس از مدت زمانی شکل و رنگ اولیه خود را از دست می دهند.

شستشو به گونه ای است که از آب  استفاده نمی کنند، در نتیجه به بافت و رنگ لباس شما آسیب نخواهد رسید. شاید برایتان پیش آمده باشد که لکه های بسیار سخت بر لباس شما ایجاد شود. نحوه و با هر روش از شستشو نتوانسته اید کاملاً آنها را برطرف کنید.

عملکرد آن به گونه ای است که تمامی لکه های ایجاد شده اعم از لکه های روغنی را بدون باقی ماندن اثری از آن کاملاً از روی لباس پاک می کنند. حفظ بافت و رنگ لباس سبب می شود که شما در مدت زمان طولانی تری از لباس خود استفاده کنید. اتوکشی هایی که در مرحله آخر، توسط افراد آموزش دیده همراه با تجهیزات کاملاً حرفه ای انجام می گیرد.

شستشوی لباس با آب و صابون

 خشکشویی انواع لباس به این شکل است که، ابتدا یک نوبت شستشو لباس صورت می گیرد. در این فرآیند به کمک آب و استفاده از صابون و یک ماده قلیایی، تمامی لکه های روغنی، آلودگی ها و کثیفی ها از بین برده می شود. در نهایت نوبت به مرحله آخر می رسد، در این مرحله به جای آب از مایع دیگری به عنوان مایع حلال استفاده می شود. که البسه در آن غوطه ور و بار دیگر تمیز می شود. و تمامی مراحل با دقت بالا توسط جدید ترین دستگاه ها و با استفاده از آن صورت می گیرد تا بافت البسه آسیب نبیند.

خشکشویی لباس

خدمات خشکشویی انواع لباس

شستشوی لباس مردانه

در پیراهن های مردانه مهم است که آهار لباس خصوص در قسمت های یقه و آستین ها حفظ شود. زمانی که شتسشوی پیراهن مردانه خود را به رختشویی حرفه ای می سپارید، عمر لباس خود را هم بیشتر می کنید. ما می دانیم که لباس های شما ارزشمند هستند. و برای هر کدام چه روشی بهتر جواب می دهد و همان را به کار می گیریم. یکی از تفاوت های آن پیراهن مردانه با سایر البسه در تنظیم دمای مناسب برای آن است. دمای مناسب به میزان زیادی در لکه بری ها و زدودن آلودگی ها تاثیر دارد. قسمت های زرد رنگ روی پیراهن های مردانه مانند زیر بغل یا یقه و آستین ها باید علاوه بر لکه، بوی نامناسب را از آن بگیرد. دستگاه های پیشرفته ای به جای استفاده از آب از تتراکلوراتیلن برای شستشو و تمیزی لباس ها بهره می برد.از این طریق کیفیت لباس ها  حفظ می شود. این تیم  با دستگاه های پیشرفته همیشه در پی خدمات رسانی بهتر و با‌کیفیت تر به مشتریان خود است.

 شستشوی لباس زنانه

بانوان و دختران جوان، ضمن ابراز اهیمت به زیبایی و آراستگی لباس، توجه بسیار زیادی به پاکیزگی و بهداشت آن دارند. این نکته ‌سنجی و حساسیت در رابطه با لباس‌های راحتی، لباس‌های زیر و لباس‌هایی که بی‌واسطه با پوست بدن در ارتباط است به حد نهایت می‌رسد. همچنین در مجموعه لباس های زنانه و یا دخترانه عمدتا از جنس حساس تر و نازک تری تولید می شوند. که ممکن است نق و نگار مختلفی نیز بر روی آن وجود داشته باشد. که همین امر شستشوی درست و اصولی آن را با اهمیت می کند. این تیم با دارا بودن تجهیزات کافی و استادکاران ماهر توانایی شستشو، و اتوی انواع لباس‌های زنانه را دارد. تا بدون هیچگونه آسیبی بعه ساختار آن ها با بهترین کیفیت شسته شوند.

 شستشوی لباس بچگانه  

شستشوی لباس کودک و نوزاد بخاطر بروز حساسیت باید با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت بگیرد. این تیم برای شستشوی لباس از شوینده های مخصوص نوزادان و کودکان استفاده می کند. که فاقد بو بوده و سریع‌تر از بافت لباس خارج شده و مانع از بروز حساسیت پوستی می‌شود. انتخاب روش شسشتو و همچنین مواد شوینده جزو مهم ترین نکات در خشکشویی لباس کودکان است. که این مجموعه به واسطه تجربه و دستگاه های بروز این کار به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی انجام می دهد.

انجام خدمات در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت

 نکات مهمی که هنگام خشکشویی باید بدانید

شاید از خود بپرسید چرا باید شستشوی لباس خود را به  مراکز شستشوی لباس بسپاریم، برای پاسخ به این سوال شما باید گفت که این مجموعه  با سابقه طولانی مدت خود در امر شستشو، خیال شما را بابت هرگونه لکه و آلودگی راحت می نماید. استفاده از جدیدترین دستگاه های اتو و ماشین های لباسشویی اروپایی، لباس های شما را بدون هیچ رنگ پذیری، آب رفتن و عدم آسیب رساندن به بافت مورد شستشو قرار می دهد. نیرو های متخصص ما  شستشو لباس را برای شما عزیزان آسان تر از گذشته می نمایند. این روزها استفاده از روش خشکشویی لباس برای شستشو بسیار مرسوم و جزو بهترین روش ها می باشد. 

تفاوت بین خشکشویی و اتوشویی

حتما این دو واژه را بر روی شیشه مراکز شستشو دیده اید. خیلی از افراد کار اتوشویی را بخشی از کار خشکشویی ها می دانند. اما فرق این دو در این است که در روش خشکشویی لباس ها از هرگونه آلودگی و لک تمیز می شوند. اما در روش اتوشویی با استفاده از دستگاه های جداگانه هرگونه چین و چروک را از لباس حذف می کنند. این دستگاه ها در مقایسه با اتو بسیار بزرگتر و حرفه ای تر می باشد. که از آن برای اتو کردن پرده ها و لباس و… استفاده می شود.

مهم ترین دلایل استفاده از خدمات خشکشویی لباس واش تاش

  • صرفه جویی در زمان
  • داشتن لباس های تمیز و با کیفیت
  • عدم تغییر رنگ و اندازه لباس
  • برنامه منعطف برای ثبت سفارش آنلاین
  • استفاده از بهترین دستگاه ها  و افراد متخصص
  • مقرون به صرفه
  • افزایش در سرعت کار
  • افزایش طول عمر لباس ها

استفاده از خدمات آنلاین واش تاش

همان طور که می دانید این مجموعه در کنار ارائه انواع خدمات، خدمات خود همچون خشکشویی لباس را علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت آنلاین نیز انجام می دهد. این ویژگی سبب می شود تا افراد علاوه بر صرفه جویی در زمان و اطمینان خاطر از کیفیت شستشو، رفاه و آسایش بیشتری را نیز تجربه کنند. تا بدون هیچگونه دغدغه ای و با ثبت سفارش خود در وبسایت این مجموعه، لباس های خود را تحویل دهند. همچنین  پس از شستشو و در کم ترین زمان آن ها را درب منزل تحویل بگیرند. 

ثبت سفارش و دریافت خدمات

اگر به دنبال بهترین خشکشویی لباس هستید، واش تاش یکی از بهترین گزینه ها است. این مجموعه با استفاده از بروزترین دستگاه ها، با کیفیت ترین شسشتشو را ارائه می دهد. همچنین این مجموعه ارائه دهنده انواع خدمات شستشو نیز می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات آنلاین این مجموعه لباس ها خود را درب منزل تحویل کارمندان مجموعه دهید. سپس در کوتاه ترین زمان آن ها را با بهترین کیفیت شستشو درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات و درخواست خدمات می توانید با ما تماس بگیرید.

برگشت به بالا
×
واتساپ
پشتیبانی در واتساپ