رفتن به محتوای اصلی
به خشکشویی واش تاش خوش آمدید
مقایسه خشکشویی های معتبر

مقایسه خشکشویی های معتبر

مقایسه خشکشویی های معتبر، برای آگاهی شما عزیزان در این مقاله تفاوت های برند های مختلف را ارائه می دهیم، که به راحتی برای شستشوی لباس هایتان به این مراکزمعتبربسپارید. امروزه برای از بین بردن لکه ها از دستگاه های هوشمند شستشو استفاده می کنند،اما تعدادی از افراد مخالف این روش هستند، و واهمه دارند که بافت لباس هایشان از بین برود. در اینجا با ما همراه باشید تا برای آسوده کردن خیال این افراد مراکز رختشویی معتبر را باهم مقایسه کنیم. 

تفاوت 4 برند خشکشویی های معتبر

  • دیجی واش
  • واش لین
  • تک واش
  • واش تاش

دیجی واش

دیجی واش، یکی از برند های معتبر می باشد؛ این مجموعه برای شستشوی البسه ها از مواد شوینده استفاده می کند. و لباس های شما را درب منزل تحویل گرفته و پس از شستشو و اتوکشی البسه ها را درب منزل تحویل می دهد.

واش لین

واش لین، یکی دیگر از برندهای معتبر می باشد که کارکردن آن را مورد بررسی قرار می دهیم. برای شستشوی لباس ها از مواد شوینده استفاده می کند؛ و مانند دیجی واش لباس ها را درب منزل تحویل گرفته و پس از انجام فرایند شستشو و اتوکشی البسه ها را درب منزل تحویل می دهد.و مناطق تحت پوشش از 6 منطقه و در حال حاضر کل تهران را با سرویس حمل و نقل مستقل پوشش می دهد. 

تک واش

سومین مرکز رختشویی داخل لیست ما، از لحاظ اعتبار تک واش می باشد؛ که همانند دیجی واش و واش لین لباس ها را با مواد شوینده مورد شستشو قرار می دهد. این مجموعه، لباس ها را درب منزل از شما تحویل گرفته؛ و پس از طی کردن مراحل شستشو و اتوکشی لباس ها را درب منزل تحویل می دهد. و سرویس رایگان لباس های شما را در دو روز تحویل آسان و سریع انجام می شود.

واش تاش

 چهارمین برند معتبر در لیست ما خشکشویی اینترنتی واش تاش می باشد؛ این مجموعه لباس ها را با گاز ازن مورد شستشو قرار می دهد. تیم تخصصی ما بر اساس هرکدام از خدمات اتوشویی، اتوکشی، لکه بری، سفیدشویی و دیگر خدمات قید شده در سفارش، دست‌ به ‌کار می‌شوند و با بهترین و مؤثرترین موادی که به الیاف و بافت لباس‌ها و کفش شما آسیب نمی‌زنند. و همچنین بهترین دستگاه‌هایی که از برترین برندها می‌باشند و باعث پایین آوردن کیفیت کفش و لباس شما نمی‌شوند، سفارش شما را انجام می دهند. لباس ها را درب منزل تحویل می گیرد و پس از شستشو با  البسه ها را در داخل کاور قرار داده و درب منزل به شما تحویل می دهد. 

 

رنگرزی لباس

 

 رنگرزی انواع البسه

رنگ رو رفتگی لباس، یا همان بوری شدن لباس دغدغه تمام افراد می باشد؛ همه ما، لباس هایی داریم که بسیار برایمان ارزشمند می باشند. شما می توانید با رنگرزی لباس، لباس رنگ و رو رفته خود را مانند روز اول کنید؛ برای رنگرزی لباس، باید از مواد رنگرزی خاص و دائم استفاده شود تا رنگ زیبایی را به بافت لباس دهد.

مقایسه برندهای معتبر در رنگرزی انواع البسه

 

 دیجی واش: این برای رنگرزی لباس از رنگ های معمولی استفاده می کند؛ و در هنگام شستشوی لباس می توانید مشاهده کنید که لباس رنگ می دهد.

 واش لین: البسه ها را با رنگ های لباس شیمیایی مورد رنگرزی قرار می دهد؛ و این گونه به بافت لباس بسیار صدمه می رسد.

تک واش: برای رنگ کردن  لباس ها از رنگ های نامرغوب استفاده می کند؛ و این عمل سبب می شود به بافت پارچه آسیب برسد.

 واش تاش:  البسه ها از رنگ های خاص و دائم استفاده می کند که همین امر سبب می شود رنگ به خورد بافت پارچه رود و هیچ گونه آسیبی به بافت نمی رساند؛ و در هنگام شستشو رنگ پس نمی دهد.

 

اتوکشی شلوار

اتوکشی شلوار، یک کار تخصصی و حساس می باشد؛ زیرا در آوردن خط شلوار بسیار کار سختی می باشد. به خصوص، برای افرادی که در اداره ها مشغول به کار هستند، مرتب بودن برایشان بسیار حائز اهمیت است. برای اتوکشی دقیق شلوار خود، بهترین راه حل می تواند این باشد که اتوکشی شلوار ها را به دست متخصصان اتوکشی بسپارید.

 

اتوکشی شلوار

مقایسه خشکشویی های معتبر در اتوکشی شلوار

 

 دیجی واش:  از اتو بخار های قدیمی استفاده می کند؛ که همین امر سبب آسیب رسیدن به بافت پارچه می شود.

 واش لین: از اتو های معمولی استفاده می کند. استفاده از اتو های معمولی باعث می شود تا خط اتو به درستی در نیاید؛ و حتی امکان آسیب رسیدن به بافت پارچه شلوار نیز بسیار بالا می باشد.

 تک واش:  اتو بخار های معمولی استفاده می کند؛ و همین عمل باعث از بین رفتن بافت پارچه شلوار می شود.

 واش تاش: با دارا بودن بهترین دستگاه  اتو بخار های روز و افراد متخصص دراین زمینه با دقت زیاد مورد اتوکشی قرار می دهد.

زمان شستشو و اتوکشی و تحویل البسه

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که، شستشوی لباس ها و اتوکشی آن ها چقد زمان از شما می گیرد؟
اگر شما در روز، 2 ساعت وقت خود را برای شستشوی لباس ها و اتوکشی آن ها بگذارید؛ در هفته 14 ساعت خود را به این کار پرداخته اید. و در ماه 60 ساعت و سالانه 730 ساعت را صرف شستشو و اتوکشی لباس هایتان کرده اید؛ شما می توانید، برای صرفه جویی در وقت خود شستشو و اتوکشی لباس هایتان را به مراکز رختشویی معتبر بسپارید و با خیال آسوده به کار های مهمتان بپردازید.

 

مقایسه خشکشویی های معتبر در زمان تحویل لباس ها

 

دیجی واش: لباس را پس از شستشو و اتوکشی به مدت 5 روز طول می کشد تا آن را تحویل شما دهد.

واش لین: لباس را پس از شستشو و اتوکشی به مدت 6 روز طول می کشد تا آن را تحویل شما دهد.

تک واش: لباس  را پس از شستشو و اتوکشی به مدت 8 روز طول می کشد تا آن را تحویل شما دهد.

 واش تاش: لباس  را پس از شستشو و اتوکشی به مدت 2 الی 3 روز طول می کشد تا آن را تحویل شما دهد.

نتیجه گیری

پس از، بررسی تمام خدمات دهی 4 تا خشکشویی معتبر به این نتیجه می رسیم که، واش تاش در تمام خدمات دهی خود از 3 برند دیگر برتر می باشد. زیرا برای شستشوی البسه ها، از گاز ازن استفاده می کند؛ و این عمل نیز باعث شستشوی بهتر لباس ها و هم ضد عفونی کردن البسه ها می شود؛ مخصوصا در حال حاضر که بیماری خطرناکی به نام کرونا وجود دارد. از همه مهم تر، با این روش بافت پارچه حفظ می شود و با در نظر گرفتن این موضوع که در رنگرزی از رنگ خاص و دائم استفاده می کند؛ که رنگ به طور دائم روی لباس بماند و با توجه به اتوکشی حرفه ای این مجموعه و زمان تحویل سریع البسه ها به عنوان ممتاز ترین بین برند های دیگر شناخته شده است.

خشکشویی 

جهت بهرمند شدن از، خدمات و سرویس دهی این برند معتبرمی توانید به صفحه ثبت سفارش آنلاین این مجموعه مراجعه فرمایید؛ و جهت اطلاعات بیشتر درمورد انواع خدمات می توانید به صفحه خدمات مراجعه فرمایید. و یا با ما تماس بگیرید. 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا
×
واتساپ
پشتیبانی در واتساپ