10 % تخفیف برای اولین سفارش مشتریان جدید بر روی کل فاکتور لحاظ میگردد

رفتن به محتوای اصلی
به خشکشویی واش تاش خوش آمدید

خشکشویی انواع لباس جیر و چرم

خشکشویی لباس جیر و چرم
  • خشکشویی انواع لباس جیر و چرم – پالتو – کاپشن
  • خشکشویی لباس جیر و چرم بچگانه – زنانه – مردانه
  • خشکشویی انواع کیف و کفش جیر و چرم
  • به کارگیری تیمی متخصص همراه با دستگاه های مجهز

مراحل خشکشویی انواع لباس جیر و چرم

شستشوی لباس های جیر و چرم در خشکشویی  با توجه به بافت حساس و جنس خاص چرم با استفاده از دستگاه های مکانیزه و با دقت بالا صورت می گیرد. همچنین قابل ذکر است که اگر بر روی لباس های جیر و چرم ، کت، کاپشن و… لکه و یا کثیفی وجود داشته باشد، استفاده از روش های خانگی ممکن است به بافت چرم آسیب برساند. پس توصیه ما  سپردن لباس های خود به خشکشویی معتبر است.

انواع خشکشویی

کیف و کفش جیر و چرم

کیف و کفش ها به علت ارتباط مستقیم با سطوح مختلف، خیلی سریع کثیف می شوند. و معمولا شستشوی آن ها بسیار سخت است، زیرا با رعایت نکردن طریقه صحیح شستشو، ممکن است بافت آن از بین برود. بهترین راه حل سپردن کیف و کفشمان را به یک خشکشویی معتبر است.

لباس جیر و چرم مردانه

جنس کت جیر و چرم مردانه از حساسیت بالایی بر خوردار است. برای شستن این جنس کت باید از مواد مخصوصی استفاده شود، تا بافت کت از بین نرود.در واش تاش  تمامی البسه پس از شستشو با دستگاه حرفه ای اتوکشی شده  تحویل شما داده می شود.

لباس جیر و چرم زنانه

خانوم ها معمولا بر روی شستشوی لباس های خود حساسیت زیادی دارند و دوست دارند لباسی که به تن می کنند، بدون لک و کثیفی و اتو کشیده و مرتب باشد. خشکشویی با اتو کشی و لکه گیری حرفه ای بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد.

لباس جیر و چرم بچگانه

شستشوی لباس های کودک به علت حساس بودن پوست کودک باید با دقت بالا و موادی  مرغوب انجام شود. خشکشویی  با در نظر گرفتن جنس و حساسیت لباس ها آن ها را شستشو داده و سپس توسط دستگاه اتوبخار اتوکشی تحویل شما می دهد.

خشکشویی لباس جیر و چرم

چرا خشکشویی واش تاش

خشکشویی واش تاش با 16 سال سابقه کار در زمینه خشکشویی و اتوشویی انواع لباس و با در اختیار داشتن دستگاه های ماشین لباسشویی مکانیزه، لباس های شما را بدون بر جای گذاشتن هیچ گونه لکه و کثیفی ای شستشو و تحویل می دهد. در این مجموعه تمامی لباس چرم با دقت بالا و با استفاده از مواد شوینده مخصوص شستشو داده می شوند تا هیچ آسیبی به بافت لباس ها وارد نشود.

ثبت سفارش

اگر به دنبال یک خشکشویی معتبر با نیروی متخصص هستید، می توانید شستشوی لباس های خود را به واش تاش بسپارید. این تیم در کم ترین زمان ممکن با شستشویی عالی با استفاده از مواد شوینده مرغوب و درجه یک لباس های شما را شستشو  می دهد. تمامی البسه پس از اتوکشی دقیق، داخل نایلون مخصوص، درب منزل به شما تحویل داده می شود. جهت ثبت درخواست به قسمت ثبت سفارش مراجعه نمایید. و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس حاصل فرمایید.

برگشت به بالا

10 % تخفیف برای اولین سفارش مشتریان جدید بر روی کل فاکتور لحاظ میگردد

×
واتساپ
پشتیبانی در واتساپ